JERUSALEM

När jag kollar på lovecrank movies så brukar jag oftast gråta två gånger. Som exempel min absoluta favoritfilm Sex and the city; en gång i mitten och en gång på slutet.

Igår såg jag min andra favorit film. The holiday. En favorit pga: 1. Fyfan vad kär man blir i Jude Law, 2. Underbar handling. Bra på alla sätt helt enkelt. Humor och kärlek. Kanske det bästa som finns? Defenitivt för mig. Dock ingen gråtfilm. Bara en gång på slutet pga lyckan.

Och nu har jag precis avslutat min tredje favoritfilm. PS. I love you. Vilken bra film! Det här med att gråta, hua vad känslig jag är. Men inte som i den här filmen. Jag grät kanske 14 gånger. Det rann tårar hela tiden.

PS. Pearl Harbor ligger mig fortfarande varmast om hjärtat!




Hans Zimmer gör musiken både i the Holiday och Pearl Harbor. Han är en favorit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0