THE ROOTS IS IN TOWN

Igår gick jag ner på stan runt halv ett. Jag gick direkt till jobbet och ringde massa Lindex butiker i sthlm. Det gick över mina förväntingar. Ska till 6 butiker strax efter nyår och gå in och presentera mig. Två utav dom var väldigt intresserade, och en av dom var den butiken jag är mest intresserad av. Jätteskönt!

Ronjalee kom ner runt halv tre och vi gick runt på stan. Jag handlade klart alla mina julklappar! Det känns så skönt att vara klar med dom. Slippa stressen tisdag-onsdag då lönen kommer.

Efter stan så gick vi till migo och käkade. Buggie fick in as cool uppläggning med sin lax och potatismos.

När det är kallt ute måste man klä sig varmt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0