AJAJAJ

assåååååååååååå.........!!!!!!

jag har aldrig faktist, aldrig haft så ont i fötterna som jag har nu. jag står liksom inte ens ut längre! jag har haft samma stövlar på mig nu tre dagar i rad vilket innebär ca 35 timmar i streck om inte mer. shit pommes vad ont jag har..

jaja nog om det. jobbet har gått bra. jag har dock varken skrivit cv eller ringt någon Lindex. Ändrade planer, eller hur var det ? det återstår att se. ni som vet vem jag är och känner mig vet att för ett år sen ungefär så var jag tvungen att nästan planera allt in i minsta detalj. det har förändrats nu sen jag och mohammed träffades. så nu vet man liksom aldrig. det är så jävla skönt att slippa planera!

slutade fem idag och har legat i sängen sen jag kom hem. är helt slut! jobb imorgon 10-16 sen möta mohammed, åka till sthlm och antagligen crasha där..



två favoriter i en! patricia du SKA vara hemma imorn! visstda? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0