Freedom

shit vad ledsen jag blir, snarare irriterad. Hade skrivit ett långt tinlägg och internet jävla explorer stängdes ner. Åh vad trött jagh blir! Vi provar igen..

Jag har jobbar 6 timmar idag och har kommit hem ganska nyligen. Skönt. Nu är jag ledig söndag måndag.

Sitter och väntar på att ma&pa ska komma hem från sthlm. Hon har nämligen plattången. Pappas företag var nominerade till årets företagare av 300 företag. Och det var 20 utvalda. Drt var en vinst. Tyvärr vann dom inte hela skiten men..

Jag och patricia kör på en utgång ikväll. Det ska bli asroligt faktist. Mycket bättre än plan B just nu..

Vet någon hur man får sitt hår att inte vara så torrt? Har liksom en risbuske nu. Känns som att jag har en peruk från buttricks. Help me. Juste tänkte försöka komma ihåg att ta en bild på frillan en om någon är intresserad.

PARTY..

Bless and love gott folk.




Kommentarer
Postat av: Sandran<3

Sv; Aaa..

Vad gör du? hihi:)

2009-11-07 @ 18:12:33
URL: http://sandrafenty.blogg.se/
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

har du nå tips på någon schyst skräckfilm ? :)

2009-11-07 @ 20:29:36
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0