GANJAMAN

FREDAG; Fika med Patricia, fika med kusin. Ett år, med mohammed, middag i sthlm, fika och massa prat. Behövdes.

LÖRDAG; Avstängd och tankar på samma gång. 

SÖNDAG; Jag och mamma gick upp kl 9 i morse. Mellan 12-15 stod vi nämligen i fyris park  och sålde MASSA kläder. Vi fick ihop ca 420 kr vardera. Då betalade vi 300kr för två platser och sen växel 450 kr. Så det var väl hyfsat?

Träning blev det efter och jag har tränat 4 gånger denna vecka. Jag är stolt!

Det känns som om jag tappat mig själv, jag litar knappt på mig själv längre. Vet inte hur jag ska förklara så jag låter bli.

Älskling kommer och umgås med mig på fredag och stannar hela helgen. Behövs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0