Hard work, work

Kom hem nästan nyss från Ronjalee, vi möttes efter jobbet och åkte till henne och lagade potatisgratäng, kött, grönsaksbiffar, bea och sallad. MUMMA!

Dricker julmust och vilken julkänsla jag fick. Nu har det börjat komma julinredning och julpresenter med även tomtedräkter, pepparkaksdräkter och lucia linnen. Nu väntar bara julskivan som kommer komma. Jag får sån julkänsla när jag är på jobbet dessa tider.

Nu har jag samlat på mig butikschefernas namn i stockholm och även nummrena. Tänkte ringa några imorgon och några på torsdag. Jag och mohammed försöker ha en deadline till nyår på att söka jobb. jag vill så gärna flytta till stockholm!

Jobb denna vecka:
Idag 12-19
Imorgon 8-16
Torsdag 8-21 (stan har extraöppet det är tydligen tjejkväll)
Fredag 09.45-17
Lördag 10-16

Skönt med jobb. Har inte så mycket för mig när baby inte är hemma.. :(



Gammal bild på mig och fortfarande lilla lillebror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0