IT A RING

children must go to school to do some learning..
 - tonto irie

update? torsdags; mohammed kom hem till mig för att umgås till fredagen. blev inte så mycket sova. fredag; upp med honom sen ner på stan, present till mamma m emilia sen jobb, lugn kväll. lördag; jobb 11-17, resturang med mamma och pappa, GRATTIS mor, överraskningshejdåfest för fredrik, utgång på kalas, heltok kväll. söndags; rörde mig ur sängen en gång för en cigg. måndags; inringd för jobb 12-19, hem.

Och idag så gick jag upp och jag och ronjalee drog till F&S, nöjd. Nu jävlar. Sen hem för en god ceasarsallad och vila i 2 timmar.



vi har en ny tallriksuppsättning. visst är dom goda att äta på? som min mamma brukar säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0