MARY JANE, SHE'S MY BEST FRIEND. SHE'S ALWAYS BEEN GOOD TO ME.

Jag är bokstavligt talat skit trött. Nu ligger jag i sängen och har precis ätit lunch med mamma. Pyttipanna med lite 4%ig matlagningsgrädde i så den inte blir så torr. Sen hittade ag en KUL grej i kylskåpet. Nämligen KULkorv. Iwaslikewhaat? Nej men jag provade steka på några. Men euw, dom kändes typ perversa. haha.

Jag vill egentligen bara ligga i sängen hela dagen, men nej man ska ut på sushi jakt i uppsala. HJÄLP?



Erkänn att det ser lite creepy ut? Gissar på att det är samma flopp som kaviar med banan.


Kommentarer
Postat av: HANNAH!

ååh fyy trodde i en sekund att det var malteasers eller hur det stavas hahahah!

2009-11-10 @ 16:53:28
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0