NUTTIN NO GO SO

as gammal låt jag vet. brukar alltid skriva rubriken när jag lyssnar på en låt, titeln som bara en rad ut låten. nu är det bara tvn som låter. förstår inte var jag fick den ifrån.

jävla ap dag rent ut sagt. tur att jobbet gick fort och att jag fick två timmars fika med emelie. det behövdes och behövs oftare! tack..

iallafall. bloggar imorgon. idag har jag inte lust. har inte lust med någonting överhuvudtaget. är så glad att det finns en person som verkligen förstår mig. hela tiden! och som jag kan prata med, och som verkligen lyssnar. tack..

imorgon visar jag bilder från sushin osv..

Kommentarer
Postat av: patricia

<3

2009-11-11 @ 12:16:10
URL: http://patriciaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0