THE WAY YOU WINE

En viktig fråga. Jag sitter på ett tåg och äter naturgodis och dricker cola light. Tåget börjar bli fullt. En kvinna runt 25 år frågar vänligt om platsen är ledig och sätter sig. Jag sitter där och tuggar i mig mitt naturgodis. Här kommer frågan:

Bör jag fråga om hon vill smaka? Eller skulle det bara bli konstigt.

En annan viktig fråga. Hon tar upp en påse med tuggumi och efter all japanmix lukt i min mum så blir jag förståss sugen på denna påse. För artighetens skull bör hon fråga? Jag frågar alltid tex alla jag är med eller kollegorna på jobbet om de vill smaka ett tuggumi så fort jag tar upp.

Jag kände tydligen för en sekund att detta var två vilktiga frågor i vårat samhälle. I-lands problem.. Shit vilken idiot jag är.

Bless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0