WHEN LOVE TAKES OVEEEER

Önsketänkande..

VILKET JÄVLA DRAG!! Vilken underbart jävla trevlig fredag! Sitter just nu med partydressen, min svarta från hm. Hann gå ner 5 kilo på 2 timmar. Har på mig mina nya skor, även dom från hm och jag har inte ont i fötterna längre! Fatta skönt! Jag sitter här med en iskall öl och mohammed håller på att blanda en passoa drink åt mig. Det har kommit hit nytt och skönt folk som är hur trevliga som helst! Ikväll är det 18år på klubben vi ska gå till och det är gratis inträde och happy hour hela kvällen! ps. Cilla ringde, hon tog min tid jag är ledig i morgon!! :D

Eller inte.. suck

Vilken jävla tråkig fredag! Ligger just nu i sängen med ett urtvättat svart linne från gina och kollar på sug idol. Har gått upp 5 kilo på 2 timmar. Ligger och försöker böja på tårna för att jag har så ont när jag håller upp benen för att luta datorn. Har fortfarande så jävla ont i fötterna! Jag dricker svartvinbärs saft som är alldeles för svag och jag är inte med mohammed han är i sthlm. Och tyvärr så har det inte kommit nytt folk. Och hade det varit som den övre önsketanken så hade det somvanligt vart 23år och samma gamla skit.

Bittrabettan? Svar ja!

 VS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0