always on my mind

vet ni? jag har 3 inlägg som ligger i utkast som jag tänkt publicera. men jag får inte in bilder på datorn. hur kul är det med inlägg utan bilder egentligen ? lite kanske. men iallafall. tror att det är fel på hela usb grejen i datorn. kan inte ens använda mitt mobila. tur att grannen har oskyddat trådlöst!

Imorgon:
-börja skriva ett CV (!!!)
-boka dag och betala hårförlängningen
-träffa upp ronjalee
-sätta in pengar på banken+beställa nytt kort
-fika med alex och mill
-köpa nytt gymkort?
-laga fiskpinnar och potatismos med remmo
-invänta min kärleks hemkomst från jobbet
-MYS



bild på my second love, bara för att han är så snygg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0