äntligen?

Jag har väl funderat i ungefär ett halvår på att skaffa blogg, och idag så blev det så att jag gjorde det. Har varit så fruktansvärt uttråkad denna dag så jag kände nästan att jag var tvungen. Konstigt nog så var alla namn upptagna som jag klurigt nog tänkt på dom senaste månaderna. thisislife.blogg.se var det jag egentligen ville ha, men icke, det var upptaget. Konstigt.

Jag är så ny när det gäller de här med design och blogg med för den delen. Alla har så fina. Utom jag. Jag vill också ha fin design. Hjälp, någon?

Vem tror jag att jag lurar? Jag pratar verkligen med mig själv och min enda läsare. Min lillebror för tillfället. Men det kommer.

Men shit jag som hatar långa inlägg också. Förlåt!


Jah bless /Lina



år 2009's snyggaste studentskylt


Kommentarer
Postat av: ronja

meh jag läser ju också fattar du väl

2009-10-14 @ 11:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0