if jah is for you

Det blev alternativ ett. Vi bestämde oss för att laga middag hemma. Det blev kyckling m thaicurry och ris. Faktist helt ok. Mycket roligare när man lagar mat tillsammans. Fast kanske inte godare tack vare att jag är med på ett hörn. Är inte så duktig på att laga mat. Inte så avancerad direkt. Det blev ingen film, vi tar det imorgon. Istället blev det varm choklad och smörgås till simpsons och bonde söker fru och sen somnade mohammed sådär vid kvart över åtta.

Jag har iaf precis läst veckorevyn. Vad jag ångrar att jag läste den nu. Hade kunnat vänta till imorgon med det. Den tidningen är bra och bäst när man är ledig. Fast inte lika uppskattad som förut. Korsorden is the shit fortfarande iaf, så det får vänta till imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0