UPPSALAREGGAEFESTIVAL 2009

Årets upplaga av Uppsalareggaefestival 2009. Lite sent, men bättre sent än aldrig. Satt nyss och kollade bilder och hittade en massa videoklipp. Det här var mitt 4e år på URF och måste nog säga att det var det bästa hittills. Invigde campingen och hade så sjukt roligt.

Detta blir ett långt inlägg. Men gud vad jag längtar till nästa år då det är 10års jubileum. VILKET DRAG!

Bilderna är få och videosarna är få, men jag uppskattar detr iaf. Videosarna innehåller junior natural, tok, hoffmaestro och busy signal.
















Kommentarer
Postat av: Jennie

Just....LOVELI! Peace

2009-10-16 @ 20:29:40
Postat av: Evelina

:( varf får inte bilden där jag r med hela "gänget" vara med ;( buhuhuhuhhhuuu...

2009-10-20 @ 22:50:58
URL: http://enevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0