Godmorgon...

-Eller inte. Vaknar ständiga morgon av att jag håller på att frysa ihjäl. Fast jag har stängda fönster. Blir alltid kall om armen jag väljer hålla utanför täcket.. Mohammed kliver upp 04.10 varje morgon, då är det alltid så varmt. Men burr säger jag bara, inte när man ligger ensam.

Pratat med Ronjalee i ca. 45 min om lägenheter i sthlm. Lägenheter överhuvudtaget är ju så sjukt svårt att få! Man måste tjäna multum för att ens kunna söka. Min käre far håller på att letar lägenhet åt oss här i uppsala. Men jag har ångrat mig, jag vill bo i sthlm. Mohammed fick nästan en chock. Så jag och M måste prata med honom idag när dom kommer hem från jobbet. Både vi och pappa tjänar på att köpa en lägenhet.

Nu ska jag skriva ett cv som jag inte ens har än. Dags att söka jobb i sthlm. Blir nog att försöka få extra på Lindex till att börja med. Eftersom jag kan hela systemet uttantill.



Kommentarer
Postat av: patricia

ååh! måste veta hur det går sen när du har pratat med M.



2009-10-14 @ 16:33:54
URL: http://patriciaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0