ill never stop hail rastafari

Godmorgon. Vaknade 09.50 av att Ronjalee ringer och kan såklart inte somna om. Tackar!!! haha.. Skulle vilja somna om fast orka sova bort hela dagen isåfall. Jag har lovat att jag inte får väcka Mohammed förrens 16 om han fortfarande skulle sova då. Det kan han ge sig fabian på att jag kommer. Moahaha.

Idag så är dagen oplanerad. Ska nog umgås med momo om han inte ska iväg på firma fest. Orka, pappa kommer väl försöka supa honom full eller något. Haha. Annars blir det bara myskväll här hemma framför tvn eller något. Jag har sagt till honom att jag vill göra något någon dag så jag kan få ha mina nya skor. Haha.

Skönt, jag tror att jag är på rätt bra humör idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0