im a rebel, soul rebel

idag har jag bokat tid iaf. smartulla bokade tisdag 13.30. 20 minuter senare så ser jag i min kalender att jag jobbar 12-19 då. Fuck. Fick ringa upp och fråga om vi kunde ta måndag kl elva. och hon skulle meddela mig på fredag. HOPPAS! betalade även 1500kr nu, valfri handpenning. värt.

satte också in pengar på banken. så skönt, hatar att gå med så mycket pengar kontant.

Vet ni? i ÅR OCH DAGAR har jag försökt fixa visakort men aldrig fått. antingen tjänar jag inte 100 000 kr per år eller så har jag tagit minus för många gånger och whatever. men idag försökte jag och det gick. hon va typ råskön och ba ja men det kommer om 4 arbetsdagar. me happy!

men potatismos och fiskpinnar i magen gick jag och älskling och hyrde 4 filmer. vi kollade på en och nu har han somnat. jag ska sova strax. jobb 08.45-17 imorgon.

bra dag med andra ord!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0