SIZZLA, ROOTVÄLTA ft guvernören

ONSDAG: det har hänt mycket och det har varit en grym vecka full av reggaespelningar. I onsdags iallafall åkte jag till sthlm runt 3. Möttes av patricia, kadir och crippa. Vi åkte till hässelby villastad och förkrökade och gjorde iorning oss. Efter det så bar det av till götakällare. Fan vad kissnödig man blir av att dricka asså. bara en spontan tanke. aja. Han var iaf GRYM, som vanligt. Han körde massor av bra låtar jag inte hört.

absolut mango + fruktsoda + onda fötter + gott sällskap= mycket bra kväll!

Jag sov kvar och åkte till stan dagen efter och mötte mamma, mormor kusin Moa och två andra releatives. Vi käkade lunch i kungshallen i stan och sen åkte jag hem och typ deckade direkt.

LÖRDAG: Jag fick årets bästa födelsedagspresent av Ronjalee. Vi gick på Rootvälta på katalin i lördags. Hon var snäll och följde med fastän hon inte ens gillar reggae. Men efter denna kväll så gör hon det. "Faan va bra det här är" och "jag ska lätt gå på reggaefestivalen nästa år" var det som Ronjalee sa eller typ skrek hela spelningen. Jag ger dom VERKLIGEN 5/5 dom var klockrena! Governor Andy, a visst han e väl tung. Men typ inte min style.

Tacos + tung svensk reggae + kalas + helrör + fyllekäk = ritargatan och fylla


orkar inte ladda in bilder!


Kommentarer
Postat av: patricia

UPPTADERA OFTARE KVINNA! gah......

;)

2009-11-01 @ 22:41:05
URL: http://patriciaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0