uppsala-stockholm-uppsala

Jag har haft min vända i sthlm och är precis hemkommen. Mohammed har redan somnat och jag kom på att jag inte alls är trött.

Igår när jag kom (känns som om jag varit där 3dagar) så åkte jag och Patricia iväg till Vällingby och tog en fika på ett väldigt mysigt café. 3 timmar senare var vi tillbaka i villastad igen. Vi satt där som två finnar i röven och bestämde oss för att gå ut på en deeptalkwalk. Väldigt lönsamt faktist och tackar som har dig vännen!

Dagen idag har bara gått åt till att hänga, ta en cigg, dricka kaffe, hänga och åter igen vara finne. Läng dag med andra ord. Nu är vi hemma och jag längtar redan tillbaka! Konstigt nog, fast det är då pga denna tös!

ps. for the first time ever så klarade jag av att ta mig från t-centralen till crippa. test ett avklarat! ds.


Kommentarer
Postat av: patricia

du är så duktig finnen ;) haha!

smaaaaaaack!

2009-10-14 @ 09:16:01
URL: http://patriciaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0