CHERRY OH BABY

Min önskelista för URF 2010:

1. Soldiers of Jah Army tar lätt första platsen. Skulle vara så soft att höra deras album Born in babylon live. Jag såg dom 2007 om jag inte minns fel och jag var mer än nöjd.



2. Macka B har jag inte sätt än, men skulle absolut vilja se! Verkligen.



3. Groundation, ligger så varmt om hjärtat. Har sett dom flera gånger, både 2007 och 2008.



Naturligtvis så är det många många fler, men dessa ligger verkligen på toppen av min lista just nu. Blir lite besviken på URF's hemsida och på dom att dom inte ens kan uppdatera om artistsläppet som dom lovade skulle komma i januari, vi är nu 7 dagar in på februari. Skärpning!

JAH BLESS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0