SO JAH SAY

Seg dag, sov inget alls i natt. Pallar inte när de ska bli så, fruktansvärt jobbigt. Det är inte lätt när det är svårt gott folk, det är en sak som är säker.

Jag bosätter mig nog i sängen hela dagen, kanske pallrar mig till gymet om jag orkar. Har sån fruktansvärd träningsverk. Annars kör jag på imorn som vanligt.

Helgen består av jobb på lördag, kanske imorn med. Sen har jag date med Magdalena på söndag, vi tänkte laga mysmiddag och dricka vin. Mycket mysigt!

Jag hör av mig sen, har några tunga spelningar jag tänkte presentera för er som inte vet redan, även visa hur min tatuering kommer se ut!

JAH BLESS!



en mycket snygg collie buddz, rawr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0