THEY AINT GONNA SEE US FALL

Tarrus Riley gästar stockholm på onsdag för dom som är intresserade. Jag själv hoppas på att gå verkligen. Det bör man inte missa. Med sig har han I-octane och Duane Stephenson. Just nu krånglar hemsidan men spelningen ska äga rum på Kägelbanan någonstans i Hornstull tror jag. Jag själv har inte varit där tidigare.

Datum: 10/2-10
Plats: Kägelbanan
Pris: 250kr förköp


För mig känns 250kr dyrt theese days tyvärr, då man de senaste två helgerna spenderat ett x antal tusen på två andra spelningar. Men så värt det varit! Absolut!

Någon som ska dit? Hoppas vi ses där isåfall!

JAH BLESS!






Kommentarer
Postat av: Jenkan

Åååh Lina hur ska vi göra??? Gymkortet var ju inte gratis igår lixom... Jao jaoooo... Men jag vill gå! Ska kolla över min spargris! Puss

2010-02-09 @ 07:05:22
Postat av: L

ja veeeeeet men fn de kommer nog upp nå mer :)

2010-02-09 @ 18:10:43
URL: http://jahblessme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0