YOU DONT HAFFI DREAD TO BE RASTA

GUD vad länge sen jag uppdaterade. Jag är iaf fortfarande i fagersta och har varit här sen förra tisdagen. Vet inte hur länge jag blir kvar.

Tatuerade mig i torsdags, tog 3 timmar och sista halvtimmen var jag nära att ge upp och låta lillbobban få ett par vita dreads, men jag stod ut. Tack Bisse, sjukt nöjd!

I fredags var vi på fest i Avesta och sen krogen, as trevligt men aprak tjej.

I lördags drog vi till västerås och såg T.O.K, sjukt bra som vanligt. Synd bara att de var ett sånt jävla litet ställe med massa folk. Jag tappade bort mina friends och stod ensam bakom dj:en haha.

Nu i veckan har det bara vart lugnt, efter som vi drack tis-lör förra veckan. Var duktigt sliten i söndags. Men patten hade ju lov så.

JAH BLESS!




Kommentarer
Postat av: MODEINSPIRATION

Shit vilken häftig tatuering!

2010-03-10 @ 19:04:48
URL: http://www.modeinspiration.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0